HTML

fekete macska élete egyszer fent egyszer lent

magamról, a gondolataimról írok, hogy megosszam másokkal milyen a világom amiben

Friss topikok

  • Árnyvadász: Kedves mustakissa! Elárulom: van ilyen szerződés. A Tálió elv - mely alatt inkább azt értem, hogy ... (2011.07.05. 14:19) ez meg az
  • Budapesti Libidó: Tök érdekes, amit mondasz, mert én úgyanígy érzem: mások nyomora feldob. Szerintem mondjuk ez kegy... (2011.06.27. 16:15) a többiek

Linkblog

2011.06.23. 17:00 mustakissa

 Azon gondolkoztam, hogy minden nap csak egyszer írok, mert úgysem olyan izgalmas, meg most épp nem is jut eszembe semmi érdekes.

Remélem azért valaki fogja olvasni a blogomat. Hihetetlen mennyire nem értem ezt a blogolási rendszert, de ezen próbálok javítani.

Az járt a fejemben, szóval ahol dolgozom, az fizetős parkoló részen van, én meg kocsival járok ( ja ugye, azt eddig még nem említettem, hogy bkv-zni nem nagyon tudok, plázákba menni sem annyira, meg a koffeines kávét se tudom meginni, szóval azért vannak itt dolgok) na de hol is tartottam, azon gondolkoztam, hogy a mozgássérült parkoló az miért csak fizikailag sérült embereknek van fenntartva? Nekem néha annyira rohadtul nehéz (megállni, hogy ne káromkodjak) szóval annyira nehéz a nyílt utcán sok-sok-sok métert/kilométert gyalogolni. Olyan megnyugtató érzés ha a kocsi a közelben parkol, az olyan, mint egy nyugodt pont, és ha az messze van, az nagyon ki tud billenteni az amúgyis törékeny lelki egyensúlyomból.

Nem tudom bárki is érzékeli-e ennek a dolognak a komolyságát, vagy inkább csak viccesen hangzik, de tulajdonképpen arra akarok utalni, hogy miért nem lehet ezekről a dolgokról nyíltan beszélni? vagy miért kell állandóan magyarázni a bizonyítványt, hogy nem, én tényleg képtelen vagyok metróra ülni!

Gondolom a fejekben nincs annyira jelen ez a dolog, senki sem igazán foglalkozik azzal amit nem lát, ami nincs az arcába tolva. És ez a betegség sincs senkinek sem az arcába tolva, gondolom vannak underground önsegítő helyek, de ezekről a dolgokról sosem úgy beszélünk, mint egy lábtörésről.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mustakissa.blog.hu/api/trackback/id/tr143009184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása