HTML

fekete macska élete egyszer fent egyszer lent

magamról, a gondolataimról írok, hogy megosszam másokkal milyen a világom amiben

Friss topikok

  • Árnyvadász: Kedves mustakissa! Elárulom: van ilyen szerződés. A Tálió elv - mely alatt inkább azt értem, hogy ... (2011.07.05. 14:19) ez meg az
  • Budapesti Libidó: Tök érdekes, amit mondasz, mert én úgyanígy érzem: mások nyomora feldob. Szerintem mondjuk ez kegy... (2011.06.27. 16:15) a többiek

Linkblog

furcsa gondolatok

2011.07.06. 15:13 mustakissa

 A címet meg is magyarázom, mert nem olyan furcsa gondolatok amik általában átsuhanak az ember fején, hanem nagyon-nagyon furcsa gondolatok, amik azért rémisztőek mert furcsák, és azért furcsák, mert rémisztőek.

Ezt nem tudom jobban kifejteni, mert akkor nevetség tárgyává válnék, plusz nem is gondolom, hogy ez bárkiben kérdések ezreit vetné fel. Ez csak egy tény

Azért nyitottam ezzel, mert gondoltam, hogy rögtön a közepébe vágok, rögtön le is írom, hogy én néha nagyon rémisztő vagyok, vagy ha ezt elolvassák azzá válok...de csak azért, hogy valami sokkal hétköznapibb dologgal folytassam.

Tegnap az hangzott el a terápián, hogy festenem kéne. Ez most nagyon unatkozóháziasszonyosan hangzana, ha én történetesen nem egy művészeti egyetemet végeztem volna el. Ami nekem ebben a furcsa, az az, hogy ennek ellenére, ha van valami amivel még nehezebben fejezem ki magam akkor az a festés.

Írni is olyan spontán szeretnék, mint egy gyerek, aki nem a célért csinálja, hanem csak úgy. A festés szuper lenne, csak megint egy megugrandó akadálynak tűnik..van olyan, hogy nem akadály valami? Lesz olyan, hogy ez most csípőből megy?

Az a baj, hogy túl sokat gondolkozom és túl keveset teszek, és ezek még nem is voltak fura gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mustakissa.blog.hu/api/trackback/id/tr933044602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása