HTML

fekete macska élete egyszer fent egyszer lent

magamról, a gondolataimról írok, hogy megosszam másokkal milyen a világom amiben

Friss topikok

  • Árnyvadász: Kedves mustakissa! Elárulom: van ilyen szerződés. A Tálió elv - mely alatt inkább azt értem, hogy ... (2011.07.05. 14:19) ez meg az
  • Budapesti Libidó: Tök érdekes, amit mondasz, mert én úgyanígy érzem: mások nyomora feldob. Szerintem mondjuk ez kegy... (2011.06.27. 16:15) a többiek

Linkblog

a többiek

2011.06.27. 16:05 mustakissa

 Tegnap megijedtem, hogy esetleg soha többet nem fogok már írni ide, mert nem jön az ihlet, meg úgysem olvassa senki. Aztán végül ma lett, és ért engem annyi benyomás, hogy ki kell öntsem magamból, ráadásul még monologizálni is van kedvem.

Azon gondolkoztam, hogy miért segít rajtam mások nyomora? Komolyan sokat dob a közérzetemen...Ez tulajdonképpen egy tény, ezen nem kell sokat gondolkozni.

Az viszont sokkal érdekesebb, hogy miként gátolják az életben saját magukat az emberek. Köztük én is. Ez valahogy nagyon viccesen hangzik, a saját nyomorom mégse dob fel annyira mint másoké. 

Ma beszélgettem az egyik barátnőmmel, és nagyon felbosszantott az a tény, hogy ő egészen sokkal jobban el van veszve az életében, mint én, kettőnk közül viszont mégis én vagyok az aki még a buszra se tud felszállni.

Habár ebbe az okfejtésbe mégsem akarok annyira belemenni, mert akkor ebből eszembe jut, hogy mennyire sok mindenben vagyok korlátozva magam által, és egyszerűen nem értem, hogy miért.

Komolyan kérdezem: bárki aki pánikbeteg: rájött már arra, hogy miért nem tud buszra/metróra szállni?

Valamint még egy kérdés: bárki eljutott már arra a pontra, hogy megértesse a környezetével, hogy bizonyos dolgokra nem képes mertcsak-ból?

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mustakissa.blog.hu/api/trackback/id/tr763019112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Budapesti Libidó 2011.06.27. 16:15:23

Tök érdekes, amit mondasz, mert én úgyanígy érzem: mások nyomora feldob. Szerintem mondjuk ez kegyetlenül hangzik, de valamiért azt érzem, ezzel mindenki így van. Mármint nyilván megrázó, ha koldus gyerekekről stb. van szó, inkább arról beszélek, hogy ha másoknak nem jobb a kedvük, sőt, ha lehet, rosszabb, mint az enyém, az nekem jó. Ilyenkor mindig elszégyellem magam. Nem vagyok pánikbeteg, elképzelni sem tudom, milyen lehet félni felszállni egy buszra, és szerintem az ember elég nehezen ért meg olyasmit, amit nem tud elképzelni. Az meg, h megmagyarázni másoknak...soha senkinek nem leszel olyan fontos, mint önmagadnak te (és most nem csak rád, magamra is gondolok pl.).
süti beállítások módosítása